Jump to content

Vannsmurt pakkboks på eldre båt. Trygt?

Torsen67

Recommended Posts

index skrev 11 minutter siden:

Sjekket du ikke det da du skiftet pakkboksen? Det er jo lett å unngå ved å endre lengden på gummislangen.  Når det er sagt, så tipper jeg at det vil holde ganske tett uansett. 

Skjønner hva du mener, men jeg satte pakkboksen rett på hylserøret. Ser ikke at det er noen annen mulighet. 

https://www.westsystem.no/p/19174/vannsmurt-gummipakkboks-evo

index skrev 27 minutter siden:

OK! Men da skal det da mye til for at tetningene kommer akkurat på samme sted. Jeg vil tippe at den gamle med slange var lengre, og da bør du se sporene etter gammel tetning nå. 

Ja, tenkte det samme. Skal inspisere dette senere i dag. Er ganske sikker på at denne er kortere enn den gamle fettsmurte.

index skrev for 22 timer siden:

OK! Men da skal det da mye til for at tetningene kommer akkurat på samme sted. Jeg vil tippe at den gamle med slange var lengre, og da bør du se sporene etter gammel tetning nå. 

Hei. Du har rett. Slitesporet ligger langt foran der den nye nå står. Da går det nok bra:thumbsup: 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...