Kaptein Nemo Startet 18.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2021 Jeg har en Skorgenes 395 fra 2011 som har Garmin GHP 10 autopilot. Autopiloten har sluttet og virke fordi den har ikke forbindelse med kompasset. Jeg sliter med å finne ut hvor kompasset er montert. Jeg har sjekket under begge stikklugarene og fremme i baugen under skuffeseksjonen. Det er ikke mulig å følge kablene fordi de er montert skjult i skroget. Alle tips mottas med stor takk. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Nemo Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2021 Etter mye leting fant jeg det bak kjøleskapet Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 19.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2021 Kaptein Nemo skrev for 17 timer siden: Etter mye leting fant jeg det bak kjøleskapet Det er vel ikke rette plassen for et kompass. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Kaptein Nemo Svart 25.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2021 Den burde vært montert lavere og mer i senter av båten. Jeg merker at autopiloten ikke kjører rett frem når den er aktiv. Den styrer i S mønster. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.