E-tech-racing@ Startet 18.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2021 Hei godt folk jeg har et hekkagregat som fulgte med en båt jeg kjøpte .finner ikke ut model~ år. Så jeg får handlet nye belget lager å pakninger.er det noen kloke hoder hær .jeg er fersk hær Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 18.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2021 Hei. Dette er et omc cobra drev. https://www.eurofritid.no/velg-motor/omc-cobra-og-stern-drive Sitér dette innlegget Link to post
E-tech-racing@ Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2021 lassepelle skrev 40 minutter siden: Takk.men hvordan finner jeg ut årsmodell å utveksling Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 19.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2021 Vanligvis er det et merkeskilt på drevet med serienr og utveksling. Har du bilde av det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.