TrikkerN Lønning Svart 14.Mai Link til dette innlegget Svart 14.Mai Hulda skrev 42 minutter siden: Jeg kjøpte 2 stk 200 Ah med 200 A bms. Nå får jeg slike fra Li Time for ca halve prisen. Uansett, meget godt fornøyd, en revolusjon innen strøm. Det er mye testing av Litime på YT. De ser jo lovende ut..😊 Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Hulda skrev for 20 timer siden: Ja jøss, går som smurt. Jeg har mer problem med Tyskland, DHL og PostNord. Jeg har handlet litt på TEMU. Kjøper du en knapp med fire hull, oversvømes innboksen med en reklame hver dag. Slettes rutinemessig sammen med mailer fra VG, baatplassen og andre. Imponert av Kina, beklageligvis billigere og bedre enn andre. Inkludert Trumpland. Sykt enig med Hulda på alle punkter. PostNord har jeg i karantene, DHL er bra fra østen, i samarbeid med Deutsche Post not so much. Og Temu er raskeste vei til høyt blodtrykk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.