Komrad Startet 19.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2021 Hei Har ein Saga, som det er montert ein slags tape nederst på vindu på styrbord og babord side. antagelig for beskyttelse av treverk innvendig. Nå har denne begynt å flasse, go er på jakt etter ny. Nokon som veit kva type dette kan være? Er montert på utsida av vinduet. Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 19.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2021 I mangel på bilder vil jeg tippe på gaffatape. Denne beskytter ganske godt mot UV-stråler... En stripe med standard solfilm gjør antakelig samme jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 19.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2021 Hvis det er det sorte nederst på vinduet på Saga 315, ville jeg brukt solfilm på innsiden. Trodde den originale satt innvendig også jeg. Kan jo spørre Saga hva de bruker, men den var kanskje ikke så holdbar? Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 5.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2022 På innsiden er det brukt en spesiell lakk, men det er bortimot umulig å komme til og fornye denne. Vi brukte samme type tape (sort) som blir brukt på skroget for dekor på båten. Dette holdt i mange år, > 10. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.