lomtobby Svart 24.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2021 Det ble handel på undertegnende også :D Saga 27 ac 1985, som jeg syntes var alt for fin til å la være å kjøpe. Fikk den til en veldig hyggelig pris. Tok den opp sjøveien fra Stavern til Drammensområdet i går. En helt fantastisk tur i veldig varierende vær. Nå kan sommeren bare komme :D Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2021 Gratulerer med god båt! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sjøstein Svart 25.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2021 Gratulerer med flott båt! Jeg studerte den annonsen inngående, båten ser skikkelig flott ut. Velutstyrt, oppgradert og ryddig. Bra motor med byttet turbo er gull. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2021 Gratulerer så mye! Hilsen Lars H. (Saga 27 AC 1986) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pequod Svart 25.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2021 (redigert) Gratulerer med ny båt @Sjøstein! Også helt enig med @Lars H. når det gjelder båter med klassiske linjer. Da jeg byttet ut min Nidelv 24 var det først og fremst Nidelv 26 jeg tenkte på, men jeg kikket også på annonser for Saga 27 og Årø 28. Men endte opp på en Tresfjord 29 AC - som jeg kan skrive under på er en solid bygget båt! Romslig, god høyde under taket i cockpiten og fine løsninger. Og ikke minst klassiske linjer! Hvis trådstarter er litt nevenyttig selv ville jeg gått for en båt med en så ny motor som mulig, og heller tatt nødvendig oppussing selv. Redigert 25.Mai.2021 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Sjøstein Svart 25.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2021 Takk for det, @Pequod! Jeg har lagt merke til Tresjorden på fjorden, den har nydelige linjer og et skikkelig flott spring. Men når man først blir betatt av en båttype er det bare den som gjelder! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.