olpi Svart 21.November.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2005 OLPI, hva er prisen på denne ovnen, og hvor kan den kjøpes? De fleste båtutstyrsforetninger har den. Rimligst er nok Seatronic tror jeg, Sjekk her Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Har brukt en slik selv i 3-4 år. Den første gikk kun kort tid før vifta begynte å rakle. Spesielt når den var kald. Byttet på Seatronic og fikk ny. Denne begynte også å rakle etter kort tid, så jeg kjøpte en ny 220V vifte av litt bedre kvalitet fra Elfa og satte inn, og siden har den gått utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Jeg har brukt denne viften nå 2. året på rad uten noen form for problemer. Vinteren i fjor sto denne på hele tiden og holdt kabinen varm / rundt 15 grader. Ikke noen problemer da. Jeg kjøpte min i Bergen her. Ser de annonserer denne til kr. 785,- Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 14.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Viften fungerte også bra for meg, men når det var kaldt kunne viften begynne å bråke litt når jeg hadde ovnen på laveste effekt. Jeg bruker ikke varme i båten når jeg ligger på land om vinteren. Ser ikke behovet da det er tørt og fint i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.