Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Ronald skrev On 23.5.2021 at 1.20:

Bildet under er fra dette området, selvstarter til høyre, og dynamofestet er mutteren med litt oppskrapet lakk til venstre. Jeg fant i farta ingen åpenbare kandidater for minus-tilkobling her...? Dessuten så er kabel i korteste lager, så jeg tror jeg finner meg en litt tilfeldig mutter på den andre siden av motoren. 

9A9A1B89-E684-4E9B-B127-E544D21C7ADF.jpeg

ikke optimalt med tanke på at impellerhuset er rett over. Men har det som vedlikeholdspunkt som jeg renser og smører opp innimellom. 

Bitteliten

Bitteliten

Bildet under er fra dette området, selvstarter til høyre, og dynamofestet er mutteren med litt oppskrapet lakk til venstre. Jeg fant i farta ingen åpenbare kandidater for minus-tilkobling her...? Dessuten så er kabel i korteste lager, så jeg tror jeg finner meg en litt tilfeldig mutter på den andre siden av motoren. 

9A9A1B89-E684-4E9B-B127-E544D21C7ADF.jpeg

Bitteliten

Bitteliten

• Create New...