Jump to content

Edit History

pAndahug

pAndahug

7 minutes ago, Roger jo said:

Det fins rep kit til de flest pumper.

Har du hydraulisk pumpe også så er det tilbakeslagsventiler i den og som kan lekke.

Da er det to muligheter for feil hydraulisk pumpe  eller ratt pumpe..

Viktig med kjøp av ny ratt pumpe få samme gjenger som det du har.

Det skjer kun når servopumpen på motoren går (Motor på) , men jeg tror det er fordi da er trykket høyere. Likevel virker det som om det ikke skjer hvis styringen peker til venstre, så jeg vil jo tro det kan være rattpumpen, men jeg er ganske blank på alt dette. Hvor leter jeg etter repkit for rattpumpen? Virker som om den jeg har er litt gammel.  

Er det noen mulighet for å teste hva det er som kan være feil, eller må jeg bare bytte del etter del? (?.....) Er jo ikke lite kostbare disse delene ser jeg, hehe. 

pAndahug

pAndahug

3 minutes ago, Roger jo said:

Det fins rep kit til de flest pumper.

Har du hydraulisk pumpe også så er det tilbakeslagsventiler i den og som kan lekke.

Da er det to muligheter for feil hydraulisk pumpe  eller ratt pumpe..

Viktig med kjøp av ny ratt pumpe få samme gjenger som det du har.

Det skjer kun når servopumpen på motoren går (Motor på) , men jeg tror det er fordi da er trykket høyere. Likevel virker det som om det ikke skjer hvis styringen peker til venstre, så jeg vil jo tro det kan være rattpumpen, men jeg er ganske blank på alt dette. Hvor leter jeg etter repkit for rattpumpen? Virker som om den jeg har er veldig... veldig gammel. 

Er det noen mulighet for å teste hva det er som kan være feil, eller må jeg bare bytte del etter del? (?.....) Er jo ikke lite kostbare disse delene ser jeg, hehe. 

• Create New...