Worry II Startet 20.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2021 Hvorfor må de være så store og stygge? Klipper de til i størrelsen til reg.nummer fra Småbåtregisteret, det får holde.. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 20.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2021 Når fikk du det egentlig ? Fremdeles ikke fått mitt.. Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Worry II Svart 20.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2021 VHF'en kom for en uke siden, RS fikk jeg mid mars. Var på vannet 17. mars, da hadde jeg de på. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 20.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2021 Jeg liker ikke klistremerker på båten. Jeg lar ganske enkelt være å klistre dem på. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Worry II Svart 20.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2021 Akkurat disse 2 klistremerkene bærer jeg alltid med stolthet, måtte bare redigere størrelsen litt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.