Jump to content

Edit History

Trond123

Trond123

Popeye70 skrev 16 minutter siden:

Så snart tampene er festet på brygga så skal bord+stoler, grill, øl+sprit, boombox og bikkja ned på brygga, og så sitter de der...

Dette er en gjenganger. Har opplevd disse tilstandene i flere gjestehavner. Synes det er mye mer plagsomt når bryggen blokkeres enn om det spilles musikk utover kvelden. Har til og med opplevd at "bryggegjengen" har nektet å gi plass slik man kan gå forbi! 

Men min opplevelse er at de aller fleste demper lydnivået når det nærmer seg midnatt, noe jeg mener burde være en selvfølge. De fleste gjestehavnene har vel et punkt om ro fra ca 23-tiden?

Trond123

Trond123

Popeye70 skrev 9 minutter siden:

Så snart tampene er festet på brygga så skal bord+stoler, grill, øl+sprit, boombox og bikkja ned på brygga, og så sitter de der...

Dette er en gjenganger. Har opplevd disse tilstandene i flere gjestehavner. Synes det er mye mer plagsomt når bryggen blokkeres enn om det spilles musikk utover kvelden. Har til og med opplevd at "bryggegjengen" har nektet å gi plass for at man kan gå forbi! 

Men min opplevelse at de aller fleste demper lydnivået når det nærmer seg midnatt, noe jeg mener burde være en selvfølge. De fleste gjestehavnene har vel et punkt om ro fra ca 23-tiden?

• Create New...