Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

dude skrev 17 minutter siden:

Først sende kona ut til tvilsomme halvfulle menn midt på natta,  og nå sitter du her og hamrer løs på tastaturet.. skal bare se du får ordna opp i dette nattebråket om noen trår til og hjelper deg tilslutt :-)

Kona gikk på eget initiativ, jeg er helt uskyldig der. Det var ut på brygga i bare pysjen og fram med den moralske pekefingeren. Kanskje hun håpet på litt action…? ? Forøvrig var det like mange damer som menn ombord i partybåten, så jeg regner med at de var godt dekket. 

Og tråden var ment som generell diskusjon, ikke bare begrenset til vår erfaring fra forrige helg.

Popeye70

Popeye70

dude skrev 15 minutter siden:

Først sende kona ut til tvilsomme halvfulle menn midt på natta,  og nå sitter du her og hamrer løs på tastaturet.. skal bare se du får ordna opp i dette nattebråket om noen trår til og hjelper deg tilslutt :-)

Kona gikk på eget initiativ, jeg er helt uskyldig der. Det var ut på brygga i bare pysjen og fram med den moralske pekefingeren. Kanskje hun håpet på litt action…? ? Forøvrig var det like mange damer som menn ombord i partybåten, så jeg regner med at de var godt dekket. 

Popeye70

Popeye70

dude skrev 13 minutter siden:

Kona gikk på eget initiativ, jeg er helt uskyldig der. Det var ut på brygga i bare pysjen og fram med den moralske pekefingeren. Kanskje hun håpet på litt action…? ? Forøvrig var det like mange damer som menn ombord i partybåten, så jeg regner med at de var godt dekket. 

• Create New...