Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

Fiocchi skrev for 4 timer siden:

Det høres ut som mange av dere opplever et helvete enten dere er i uthavn eller i gjestehavn, jeg begriper ikke at dere holder ut båtlivet...

Vi som vil ha det stille om natten skal gi opp båtlivet så de som ikke respekterer havnereglement eller andre folks ønske om ro om natten skal få holde på som de vil? Joa, høres fornuftig ut, det. :crazy:

Jeg syns det oppriktig er trist at noen har så mye uflaks med støy og bråk i havnene de frekventerer at ungene har glemt hvordan det var å fiske krabber

Yngstejenta mi elsker å fiske krabber, men ikke midt på natta, og helt uten stereoen på full guffe. Hun forstyrrer så få som mulig mens hun holder på. Hun er lært opp til å vise hensyn og prøver å ikke forstyrre andre. Hun trives også best når hun slipper å måtte be rølpete folk i campingstoler flytte seg så hun kommer seg fra vår båt og inn til krabbefisketerritoriet.

Popeye70

Popeye70

Det høres ut som mange av dere opplever et helvete enten dere er i uthavn eller i gjestehavn, jeg begriper ikke at dere holder ut båtlivet...

Vi som vil ha det stille om natten skal gi opp båtlivet så de som ikke respekterer havnereglement eller andre folks ønske om ro om natten skal få holde på som de vil? Joa, høres fornuftig ut, det. :crazy:

Jeg syns det oppriktig er trist at noen har så mye uflaks med støy og bråk i havnene de frekventerer at ungene har glemt hvordan det var å fiske krabber

Yngstejenta mi elsker å fiske krabber, men ikke midt på natta, og helt uten stereoen på full guffe. Hun forstyrrer så få som mulig mens hun holder på. Hun trives også best når hun slipper å måtte be rølpete folk i campingstoler flytte seg så hun kommer seg fra vår båt og inn til krabbefisketerritoriet.

• Create New...