Jump to content

Edit History

Førstefender

Førstefender

I den forrige båten hadde jeg 2x 115, bly syre, det gav 2 x 750EN i  "start kapasitet" og fungerte topp til SE100, litt overkill, men bedre det. Hadde såpass kapasitet at jeg lot pakka også serve noe forbruk, lading av mobil etc.

Exide 115ah er ganske smale og høye, kanskje du får to på tvers i kassa? eller 2 etterhverandre

Med 2 batterier for du dobblet CCA(EN) istede for feks et batteri på 180ah med typisk 1000cca

Førstefender

Førstefender

I den forrige båten hadde jeg 2x 115, bly syre, det gav 2 x 750EN i  "start kapasitet" og fungerte topp til SE100, litt overkill, men bedre det. Hadde så pass kapasitet at jeg lot pakka også serve noe forbruk, lading av mobil etc.

Exide 115ah er ganske smale og høye, kanskje du får to på tvers i kassa? eller 2 etterhverandre

Med 2 batterier for du dobblet CCA(EN) istede for feks et batteri på 180ah med typisk 1000cca

Førstefender

Førstefender

I den forrige båten hadde jeg 2x 115, bly syre, det gav 2 x 750ENi  "start kapasitet" og fungerte topp til SE100, litt overkill, men bedre det. Hadde så pass kapasitet at jeg lot pakka også serve noe forbruk, lading av mobil etc.

• Create New...