Jump to content

Edit History

alf-inge

alf-inge

Med Trudesign er det lurt å huske at de enkelte delene trenger mer plass når det skal monteres enn når det er ferdig montert. Det lærte jeg av hard erfaring. Alle gjennomføringer med ventiler og bend passet perfekt der jeg hadde tenkt, når de var ferdig skrudd sammen. Det sjekket jeg på forhånd. Men da jeg skulle skru ventilen på den ferdig monterte gjennomføringen, var det plutselig ikke plass, så jeg måtte skjære ut en bit av et skott for å få det til. Så skulle jeg ha et bend på toppen av det. Da måtte jeg skjære ennå mer. Etter at alt var på plass, kunne jeg plaste igjen hullet i skottet.

alf-inge

alf-inge

Med Trudesign er det lurt å huske at de enkelte delene tar mer plass når det skal monteres enn når det er ferdig montert. Det lærte jeg av hard erfaring. Alle gjennomføringer med ventiler og bend passet perfekt der jeg hadde tenkt, når de var ferdig skrudd sammen. Det sjekket jeg på forhånd. Men da jeg skulle skru ventilen på den ferdig monterte gjennomføringen, var det plutselig ikke plass, så jeg måtte skjære ut en bit av et skott for å få det til. Så skulle jeg ha et bend på toppen av det. Da måtte jeg skjære ennå mer. Etter at alt var på plass, kunne jeg plaste igjen hullet i skottet.

• Create New...