Kappa Startet 22.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2021 Åpen dekksluke i regnvær gir vått sengetøy. Noen ideer her? Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 22.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2021 Kappa skrev 28 minutter siden: Åpen dekksluke i regnvær gir vått sengetøy. Noen ideer her? Lukk dekksluka. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 22.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2021 det finnes halv deksel i plexi for montering over luke og luke trekk også. litt avhengig av hvilken luke du har. eller du kan også monterte en lufte ventil rett på luka. ingen av delene er direkte fint å se på, men kan hjelpe litt Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Hakkannen Svart 22.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2021 Jeg monterte «selvluftende» ventilatorer/ventiler i tre av dekkslukene mine, en i hver lugar. En enkel og grei jobb å montere rett i lukeglasset (akryl eller noe lignende). Det kan regne som bare juling uten at det drypper, og har du et par tre stykker av dem får du en viss gjennomtrekk. Mine har holdt i ti år nå til sommeren, en rimelig investering for bedre luftsirkulasjon synes jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.