Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Jeg har tatt av fenderlista som satt på båten. Den var slarkete og stygg. Ny, grå fenderlist er kjøpt inn fra Parma Plast og ligger på loftet. 

Jeg lurer på om det, ved å se på bildene for tilstanden, er noe spesielt jeg bør gjøre før jeg får lagt på ny fenderlist? Overbygg og skrog er satt sammen med 2 utovergående falser (er det det det heter?) som ligger oppå hverandre og som er poppet! Jeg vet ikke om det er lim mellom falsene. Er det noe jeg bør gjøre for å hindre evt lekkasje her? Jeg ser at det er noen krakeleringer enkelte steder. Dette skal jeg slipe med minisliper, sparkle, pusse og prime, før lakkering. 

12-48-59.jpg

12-50-10.jpg

12-50-52.jpg

tom Cognac

tom Cognac

Jeg har tatt av fenderlista som satt på båten. Den var slarkete og stygg. Ny, grå fenderlist er kjøpt inn fra Parma Plast og ligger på loftet. 

Jeg lurer på om det, ved å se på bildene for tilstanden, er noe spesielt jeg bør gjøre før jeg får lagt på ny fenderlist? Overbygg og skrog er satt sammen med 2 utovergående falser (er det det det heter?) som ligger oppå hverandre og som er poppet! Jeg vet ikke om det er lim mellom falsene. Er det noe jeg bør gjøre for å hindre evt lekkasje her? 

12-48-59.jpg

12-50-10.jpg

12-50-52.jpg

tom Cognac

tom Cognac

Jeg lurer på om, ved å se på bildene for tilstanden, det er noe spesielt jeg bør gjøre før jeg får lagt på ny fenderlist? Overbygg og skrog er satt sammen med 2 utovergående falser (er det det det heter?) som ligger oppå hverandre og som er poppet! Jeg vet ikke om det er lim mellom falsene. Er det noe jeg bør gjøre for å hindre evt lekkasje her? 

12-48-59.jpg

12-50-10.jpg

12-50-52.jpg

• Create New...