Ibiza 8.1L V8 Startet 23.Mai.2021 Del på Facebook Startet 23.Mai.2021 2005 Mercruiser 496 MAG HO. Noen som har en god beskrivelse av hvordan man flusher kjølesystemet? Tenker da på den lukkede kretsen. Sjekket kjølevesken og den var sort og grumsete. Ikke olje eller dårlig lukt, og heller ikke vann i motoroljen så jeg vil tippe at den ikke er skiftet på mange år. Sitér dette innlegget Link to post
Golden Gate 37 Svart 23.Mai.2021 Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/Kjolesystem/radiatorer/radiatorrenser-2000017083 Noe slikt. Og kjøp ny kjølevæske Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Ibiza 8.1L V8 Svart 23.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 Den er fin, ny kjøleveske har jeg kjøpt, men litt usikker på hvordan jeg tapper ut systemet og om det er noe man bør være påpasselig med når man utfører tømming/påfylling bortsett fra høyt trykk når motor er varm. bør jeg evt tømme ut det gamle og blande radiatorrens sammen med rent vann eller blade sammen med det gamle før tømming. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.