Jump to content

Edit History

Familiepåsjøen

Familiepåsjøen

Nå har den stått med hevet snute noen dager. Bak kommer det ikke mer vann. Men det drypper en å annen dråpe fra skadestedet, men ikke ofte. Min tanke er. Den tok ikke vann inn annet en ved fart. Vil det bety at inngangen er så lite siden vannet måtte mer eller mindre presses inn at det vil ta lengre tid før det kommer ut. Siden det ikke er noe press innenfra men bare må renne ut? Dette virker kanskje som en aldeles på trynet tanke, men jeg er relativt på trynet på dette båt greia ennå ? Har lest på en del andre tråder her inne å må si at det er ett superflott forum. Så mange fine folk som deler av kunnskapen sin??

Familiepåsjøen

Familiepåsjøen

Nå har den stått med hevet snute noen dager. Bak kommer det ikke mer vann. Men det drypper en å annen dråpe men ikke ofte. Min tanke er. Den tok ikke vann inn annet en ved fart. Vil det bety at inngangen er så lite siden vannet måtte mer eller mindre presses inn at det vil ta lengre tid før det kommer ut. Siden det ikke er noe press innenfra men bare må renne ut? Dette virker kanskje som en aldeles på trynet tanke, men jeg er relativt på trynet på dette båt greia ennå ? Har lest på en del andre tråder her inne å må si at det er ett superflott forum. Så mange fine folk som deler av kunnskapen sin??

• Create New...