Yochi22 Startet 24.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2021 Har lest om at det er en plastplate i bensinslangen inni motoren som gjør at den ikke suger mye bensin. Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 24.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2021 denne motoren har ikke noen større "søsken" med samme blokk, og meg bekjent ingen form for plombering Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Yochi22 Svart 24.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2021 Hei Ivar , takk for svar . Så det er ingen måte å oppgradere denne motoren ? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 24.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2021 ikke som jeg vet , annet enn evt race trimming. men det har ingen hensikt på en motor til vanlig bruk. Beste er nok å selge + kjøpe 40hk... Hva slags båt har du den på? En enkel oppgradering å gjøre er å bytte propell om den du har passer dårlig til båten. Er feks propellen for tung å drive så mister du aks, og i noen tilfeller også toppfart Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Guest Svart 24.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2021 Joda det er det, men det er billigere å kjøpe en 50hk enn det er å trimme motoren din for og få ut mer hk Det som kan gjøres er å montere større forgassere, bytte Reed ventiler, porte blokka, porte eksosen, planslipe toppen, dreie ned svinghjulet sånn at du får bedre respons. Hvis du får noen til og gjøre alt dette for deg, så vil jeg anta det koster 20 000 bare for jobben, så nå de nye delene betales også Sitér dette innlegget Link to post
Yochi22 Svart 25.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2021 Har denne på en 10,5 fots speedbåt med navnet colibri x Sitér dette innlegget Link to post
ThomasKB Svart 18.August.2021 Link til dette innlegget Svart 18.August.2021 hvor kan jeg finne større forgasser etc, vet noen om en side? tenker at jeg kan bytte forgasser og ventiler. Hva menes med å porte blokk og eksos, åpne opp mer, må vell også øke bensinstilførsel? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.