Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Jeg leverte tilbake kjøleboksen. Jeg bruker i stedet en billigere mindre kjøleboks eller kjølebag på kortere turer. Jeg testet i går en kjølebag til 200 kroner mot kjøleboksen til 1500 kroner. Kjølebagen holdt like godt på isen i kjøle elementene som den store boksen.

Kjølebagen ble åpnet flere ganger mens kjøleboksen ble stående uten å bli åpnet. Jeg hadde kjøleelementer tilsvarende 4,5 liter med is i boksen samt litt dypfrossen grillmat. Jeg hadde også med kalde brusflasker og annen kald mat. Både boksen og kjølevesken var full. 6 timer senere var halvparten av isen smeltet i kjøleboksen og i vesken. I vesken var det bare et kjøleelement på 400 ml. Den er ca 15 liter stor mot 33 liters boks. 

Knallipadden

Knallipadden

Jeg leverte tilbake kjøleboksen. Jeg bruker i stedet en billigere mindre kjøleboks eller kjølebag på kortere turer. Jeg testet i går en kjølebag til 200 kroner mot kjøleboksen til 1500 kroner. Kjølebagen holdt like godt på isen i kjøle elementene som den store boksen.

Kjølebagen ble åpnet flere ganger mens kjøleboksen ble stående uten å bli åpnet. Jeg hadde kjøleelementer tilsvarende 4,5 liter med is i boksen samt litt dypfrossen grillmat. Jeg hadde også med kalde brusflasker og annen kald mat. Både boksen og kjølevesken var full. 6 timer senere var halvparten av isen smeltet i kjøleboksen og i vesken. I vesken var det bare et kjøleelement på 400 ml. Den er ca 15 liter stor. 

• Create New...