Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Vel, den forrige tegningen redigerte jeg på mobiltelefonen, men nå er jeg heldigvis tilbake på min datamaskin.

Jeg tenker den tegningen har "jukset litt" i forhold til hvor ledninger er koblet sammen og ikke... Jeg er rimelig sikker på at den må være koblet sammen i mine røde ringer, ellers vil ikke kretsen virke på en forsvarlig måte. Den gule ledningen @VegJoh har tegnet inn går jo ikke noe sted. Den gir jo ingen mening at to emittere er koblet sammen uten en "utgang" for strømmen, og man vil jo aldri kunne få strøm gjennom spolen i rotoren når det ikke finnes et potensiale å "dra den ned til" (slik @Gullfisker inne på). Jeg må tillegge at dette er klart innenfor faget mitt, og at jeg i utgangspunktet er ganske så trygg på mine påstander.

slettes.jpg.1eac198afc3a10358653cd63395b6ac9.jpg

X10an

X10an

Vel, den forrige tegningen redigerte jeg på mobiltelefonen, men nå er jeg heldigvis tilbake på min datamaskin.

Jeg tenker den tegningen har "jukset litt" i forhold til hvor ledninger er koblet sammen og ikke... Jeg er rimelig sikker på at den må være koblet sammen i mine røde ringer, ellers vil ikke kretsen virke på en forsvarlig måte. Den gule ledningen @VegJoh har tegnet inn går jo ikke noe sted. Den gir jo ingen mening at to emittere er koblet sammen uten en "utgang" for strømmen, og man vil jo aldri kunne få strøm gjennom spolen i rotoren når det ikke finnes et potensiale å "dra den ned til". Jeg må tillegge at dette er klart innenfor faget mitt, og at jeg i utgangspunktet er ganske så trygg på mine påstander.

X10an

X10an

Vel, den forrige tegningen redigerte jeg på mobiltelefonen min, men nå er jeg heldigvis tilbake på min datamaskin.

Jeg tenker den tegningen har "jukset litt" i forhold til hvor ledninger er koblet sammen og ikke... Jeg er rimelig sikker på at den må være koblet sammen i mine røde ringer, ellers vil ikke kretsen virke på en forsvarlig måte. Den gule ledningen @VegJoh har tegnet inn går jo ikke noe sted. Den gir jo ingen mening at to emittere er koblet sammen uten en "utgang" for strømmen, og man vil jo aldri kunne få strøm gjennom spolen i rotoren når det ikke finnes et potensiale å "dra den ned til". Jeg må tillegge at dette er klart innenfor faget mitt, og at jeg i utgangspunktet er ganske så trygg på mine påstander.

X10an

X10an

Vel, den forrige tegningen redigerte jeg på mobiltelefonen min, men nå er jeg heldigvis tilbake på min datamaskin.

Jeg tenker den tegningen har "jukset litt" i forhold til hvor ledninger er koblet sammen og ikke... Jeg er rimelig sikker på at den må være koblet sammen i mine røde ringer, ellers vil ikke kretsen virke på en forsvarlig måte. Den gule ledningen du (@VegJoh) her tegnet inn går jo ikke noe sted. Den gir jo ingen mening at to emittere er koblet sammen uten en "utgang", og man vil jo aldri kunne få strøm gjennom spolen i rotoren når det ikke finnes et potensiale å "dra den ned til". Jeg må tillegge at dette er klart innenfor faget mitt, og at jeg i utgangspunktet er ganske så trygg på mine påstander.

• Create New...