Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Komodo skrev 1 time siden:

Når tenningen er avslått skal det derfor ikke være kontakt med batteriminus

Vel, her har det nok oppstått en liten misforståelse. Det jeg burde ha sagt er følgende setninger:

Når tenning er avslått blir "IG" / "terminal 15" jordet gjennom alle forbrukere som er koblet på tenningen. Herunder plotter, radio, instrumenter, relé til lading, motorstyring og eventuelle andre ting. Derfor vil tenningssignalet måles som om det skulle være koblet direkte til batteriminus ved en normal spenningsmåling med et multimeter.

X10an

X10an

Vel, her har det nok oppstått en liten misforståelse. Det jeg burde ha sagt er følgende setninger:

Når tenning er avslått blir "IG" / "terminal 15" jordet gjennom alle forbrukere som er koblet på tenningen. Herunder plotter, radio instrumenter, relé til lading, motorstyring og eventuelle andre ting. Derfor vil tenningssignalet måles som om det skulle være koblet direkte til batteriminus ved en normal spenningsmåling med et multimeter.

X10an

X10an

Vel, her har det nok oppstått en liten misforståelse. Det jeg burde ha sagt er følgende setning:

Når tenning er avslått blir "IG" / "terminal 15" jordet gjennom alle forbrukere som er koblet på tenningen. Herunder plotter, radio instrumenter, relé til lading, motorstyring og eventuelle andre ting. Derfor vil tenningssignalet måles som om det skulle være koblet direkte til batteriminus ved en normal spenningsmåling med et multimeter.

• Create New...