Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

I den tråden fra 2006 du refererer til Ingar, skrev jeg bl.a. 

Sitat

Så la oss sette igang en slik test og komme tilbake til denne tråden om 10 år! Men lever baatplassen.no da? Og gidder jeg å følge med her da? Da vil jeg være 72 år!

Dette er 15 år siden, så en slik test det var snakk om hadde så avgjort vært mulig. Og mitt spørsmål om Båtplassen skulle overleve 10 år. Ja, den lever jo i beste velgående fremdeles, nå 15 år senere. Og om jeg gidder å være med? Oh yes, bruker timer her hver eneste dag, og nå er jeg snart 78 år!

Takk for at du startet opp baatplassen.no Ingar!

Litt utenfor tema til trådstarter, men litt artig likevel?

Lars H.

Lars H.

Sitat

Så la oss sette igang en slik test og komme tilbake til denne tråden om 10 år! Men lever baatplassen.no da? Og gidder jeg å følge med her da? Da vil jeg være 72 år!

Dette er 15 år siden, så en slik test det var snakk om hadde så avgjort vært mulig. Og mitt spørsmål om Båtplassen skulle overleve 10 år. Ja, den lever jo i beste velgående fremdeles, nå 15 år senere. Og om jeg gidder å være med? Oh yes, bruker timer her hver eneste dag, og nå er jeg snart 78 år!

Lars H.

Lars H.

Sitat

Dette er 15 år siden, så en slik test det var snakk om hadde så avgjort vært mulig. Og mitt spørsmål om Båtplassen skulle overleve 10 år, lever jo i beste velgående fremdeles, nå 15 år senere. Og om jeg gidder å være med? Oh yes, bruker timer her hver eneste dag, og nå er jeg snart 78 år!

• Create New...