jrewing Startet 25.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2021 Fant ut at en av lensepumpene mine er koblet opp uten sikring og det er jo ikke bra. Det står på den at den krever en 2.5 Ampere. Men det finner jeg ingen steder, har sett på Watski, Maritim og Biltema. Virker som de starter på 3 A. Er det noe jeg ikke skjønner her? Dette var uventet, regnet ikke med at dette skulle bli et problem. Sitér dette innlegget mail betyr post e-mail betyr e-post Link to post
Fantino Svart 25.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2021 2.5A er å anse som minimum. Du kan trygt bruke 3A (evt 5/10A) så lenge kablene tåler det greit, og det gjør de helt sikkert. Sitér dette innlegget Link to post
jrewing Svart 25.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2021 Fantino skrev 22 minutter siden: 2.5A er å anse som minimum. Du kan trygt bruke 3A (evt 5/10A) så lenge kablene tåler det greit, og det gjør de helt sikkert. Sitér dette innlegget mail betyr post e-mail betyr e-post Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.