Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Mye handler rett og slett om støpeformen. Arkimedes har mange gode innspill. For å tydeliggjøre hva jeg snakker om: Støp deg din egen lille ferrosement båt. Altså at du huler ut støpeformen med passende forskaling. Jeg kan love deg den synker godt når du først lar heverten sluttføre prosessen :-)

Husk å binde en tennisball til hevertslangen, slik at den ikke synker til bunn og blir plastsøppel. 

X10an

X10an

Mye handler rett og slett om støpeformen. Arkimedes har mange gode innspill. For å tydeliggjøre hva jeg snakker om: Støp deg din egen lille ferrosement båt. Altså at du huler ut støpeformen med passende forskaling. Jeg kan love deg den synker godt når du først lar heverten gjøre jobben ferdig :-)

Husk å binde en tennisball til hevertslangen, slik at den ikke synker til bunn og blir plastsøppel. 

X10an

X10an

Mye handler rett og slett om støpeformen. Arkimedes har mange gode innspill. For å tydeliggjøre hva jeg snakker om: Støp deg din egen lille ferrocement båt. Altså at du huler ut støpeformen med passende forskaling. Jeg kan love deg den synker godt når du først lar heverten gjøre jobben ferdig :-)

• Create New...