Larspo Svart 30.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2008 jeg har satt ut 3 boller med samliakk som tidligere foreslått i tråden. Det river godt i nesen... Pass nå på at ikke minken velter dette utover en fin olja teak-dørk. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 30.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2008 Tror ikke den vil ombord nå, men det er greit å sikre seg mot akkurat dette. I midlertid fordamper salmiakken etterhvert, og må etterfylles.... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Nautofil Svart 30.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2008 Hva med et skilt i synshøyden til minken som det står, Minefelt.....eller noe Triste greier å få båten tilgriset på en slik måte. Trikset med pusur ombord er ikke å anbefale,da blir det mye å vaske!Dette erfarte jeg i en tidligere båt jeg hadde da noen katter/pusur mønstret på en vinter. jeg satte opp noen avkappet spylervæskekanner med eddikk og la en liten presenning på dørken akter der pusur og vennene hans kom inn Dette fungerte til eddikken ikke luktet mere og presenningen var "trygg"men det tok noen mnd. Dette med edikken gjør jeg enda ved opplag i tilfelle besøk.... Sitér dette innlegget "Noen ganger må en kommunisere på mottakers premisser.... evnen til å oppfatte!" Link to post
Tommyt Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Ser det er mange her som har hatt den der j.... minken på besøk. fikk meg litt av en overaskelse selv for noen dager siden. var først sikker på at jeg hadde hatt folk ombord, men fikk jo ikke dette til å stemme, da cabinen var avlåst med hengelås. at det er mulig hva en så liten krabat greier å gjøre av ugangn.... hele kabinen var rassert!! og dritt og urin over det hele. Håper forsikringen er verd pengene Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Off dette høres trist ut. Heilt ny info for meg att slik forekommer. Har mink på veslandet og, men har ikkje hørt om noko problem lokalt. Lykke til. Og fortsett med tips. Dette er jo "ekkelt" å få i seng si ja Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.