Knallipadden Startet 25.Mai.2021 Del på Facebook Startet 25.Mai.2021 Har en pilothouse båt med glassfiber golv med litt ru overflate inne i kaninenen. Når vi tråkker inn og ut av båten samler det seg skitt på golvet. Støvsugeren tar ikke alt, og siden golvet er støpt slik at det ikke er helt glatt får man ikke så lett bort smuss med en mopp eller duk. Hva kan man bruke for å få det lettest mulig bort? Har lagt heldekkende teppe i kabinen, men det samlet seg under teppet. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 25.Mai.2021 Del på Facebook Svart 25.Mai.2021 Børste og støv/vannsuger gjør susen Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 26.Mai.2021 Del på Facebook Svart 26.Mai.2021 Knallipadden skrev for 9 timer siden: Har lagt heldekkende teppe i kabinen, men det samlet seg under teppet. Ute av syne og ute av sinn Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Qrt Svart 26.Mai.2021 Del på Facebook Svart 26.Mai.2021 Jeg bruker håndrens, vann og drillbørste og setter inn glassfiberen med en voks etterpå. Det blir gullende rent. Noen flekker sitter litt hardere og der bruker jeg en type «magisk svamp» som jeg fikk tak i på europris. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 26.Mai.2021 Del på Facebook Svart 26.Mai.2021 Hva med å rulle på Tec-7 Aquastopp på undersiden av teppene? Da vil verken skitt eller vann trenge igjennom teppet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.