Jump to content

Tilpasse for stort motordeksel

autola

Recommended Posts

Etter å ha mista motordekselet på fjorden i fjor sommer etter å ha kjørt på noko har me vore på utkikk etter nytt deksel. Motoren er ein Selva F50AET 62Y, kjøpt i 2005. Så vidt eg har skjønt er dette ein Yamaha-motor, så då me fant eit deksel til ein Yamaha 2005 50hk kjøpte me det. Det viser seg at Yamaha-dekselet passer framme og ca 2/3 bakover. Deretter blir det litt for stort både i lengde og bredde. 

Ettersom me ikkje har funne riktig deksel har eg tenkt å tilpasse det dekselet som nesten passer. Eg ser for meg å skjære av ein trekant på begge sider og to trekanter bak (på kvar side av låsen), og lime med epoxy og glassfiberduk på innsida. Dette vil trekke inn dekselet både i bredde og lengde, men eg er litt usikker på om dette er beste løsning. Det kan for eksempel bli vanskelig å treffe krumningen på motoren, ettersom det ikkje er rette kanter. Pakningen som forsegler dekselet til motoren kan også bli eit problem. 

Eg har lagt ved ei skisse av det eg tenker. a er halvparten av det som er for langt, b er halvparten av det som er for breidt. 

2012386138_tilpassingmotorlokk.jpg.4a0156cf8a7f4c1962c8cf826b75f8b9.jpg

Er det nokon som har gjort noko tilsvarende, eller som har tanker om det finns ein bedre måte å gjera dette på?

Hold deg langt unna epoksy, hvis ikke du MÅ bruke epoksy. Det er noe jævla drit, plutselig sliter du med epoksy allergi. Jeg skulle legge på epoksy primer her om dagen og fikk en jævla kjip reaksjon på det. Nå som det er sagt så kan jeg komme med ett par råd 

Sånn du tenker ser ut som kan fungere, ang krumminga så kan du jo legge litt tjukkt med glassfiber/polyester og slipe buen pen. Når det kommer til lista, så kan du vel kappe den og lime den på plass igjen 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...