Jump to content

Edit History

dude

dude

Lars H. skrev 17 minutter siden:

Å drive med måleur for å avgjøre om cuttleslageret er modent for utskifting må vel kalles å skyte spurv med kanoner? 

Her må jeg si meg enig med siste taler. Jeg har da hatt mye mer slakke en brøkdeler av mm på slike  lager uten at det har vært problematisk. meninga er at det skal flyte i vann, da må der vel være plass til vann rundt?

å henvise til leverandør, som lever av å selge slik gummi, må vel i beste fall være som å sette bukken til å passe havresekken.

hvilket svar får man om man spør på Vianor, eller Dekkmann (uten forkleinelse kun for å nevne noen) om hvilken mønsterdybde man bør ha på dekka på bilene sine? de sier nok 5 til 6 mm, mens lovkravet er 1,6. og i russland kanskje enda litt lavere

Må da være flere millimeter klaring på videoen som bliss postet først her, og likievel sies det at det er innenfor toleransen..

dude

dude

Lars H. skrev 15 minutter siden:

Å drive med måleur for å avgjøre om cuttleslageret er modent for utskifting må vel kalles å skyte spurv med kanoner? 

Her må jeg si meg enig med siste taler. Jeg har da hatt mye mer slakke en brøkdeler av mm på slike  lager uten at det har vært problematisk. meninga er at det skal flyte i vann, da må der vel være plass til vann rundt?

å henvise til leverandør, som lever av å selge slik gummi, må vel i beste fall være som å sette bukken til å passe havresekken.

hvilket svar får man om man spør på Vianor, eller Dekkmann (uten forkleinelse kun for å nevne noen) om hvilken mønsterdybde man bør ha på dekka på bilene sine? de sier nok 5 til 6 mm, mens lovkravet er 1,6. og i russland kanskje enda litt lavere

dude

dude

Lars H. skrev 6 minutter siden:

hvilket svar får man om man spør på Vianor, eller Dekkmann (uten forkleinelse kun for å nevne noen) om hvilken mønsterdybde man bør ha på dekka på bilene sine? de sier nok 5 til 6 mm, mens lovkravet er 1,6. og i russland kanskje enda litt lavere?

om man ser på videoen oppe som bliss postet ser det nå for meg ut som der må være et par tre mm slakke kanskje? og da sier han at om det  er særlig mer må det byttes.

• Create New...