Osken Startet 26.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2021 (redigert) Er på jakt etter ny dieseltank til min Draco 2400. Noen som kjenner til benevnelsen HDPE-plast (High-density polyethylene), er det brukende til diesel. Fann ein brennstofftank på nettet, står den er laget i HDPE plast. Ingenting om den tåler diesel. Ellers tar eg imot tips om hvor eg får kjøpt dieseltanker til båt på nettet, str 100-200 ltr. Redigert 26.Mai.2021 av Osken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 26.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2021 (redigert) For eksempel Plastinvent: https://www.plastinvent.no/?gclid=EAIaIQobChMIzMvm3Kvn8AIV8hJ7Ch3y5gcpEAAYASAAEgJ5_PD_BwE For å unngå at tråden blir stengt, må du endre tittel. Redigert 26.Mai.2021 av Jonas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Osken Svart 26.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2021 Hva er galt med tittelen? Er jo dét tråden inneholder. Hva anbefaler du da som tittel til emnet mitt? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2021 Osken skrev Just now: Hva er galt med tittelen? Er jo dét tråden inneholder. Hva anbefaler du da som tittel til emnet mitt? På jakt etter ny dieseltank til Draco 2400, forslag til typer Eksempelvis. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.