Jump to content

Edit History

X10an

X10an

X10an skrev for 7 timer siden:

Skru ut tappeskruen og la den renne seg tom. Observér så flowen. Om det bare så vidt drypper er inngangen til flottørkammeret tett. Det skal nemlig renne en jevn strøm når alt er i orden.

 

For at det ska komme en jevn strøm kan det selvfølgelig være behov for å pumpe på blæra fra bensintanken.

 

En annen test når motoren først har startet, er å se om den vil fortsette å gå i "evig tid" dersom du har lav gass (kanskje ned mot tomgang) mens du samtidig kontinuerlig holder høyt trykk på blæra. 

X10an

X10an

X10an skrev for 7 timer siden:

Skru ut tappeskruen og la den renne seg tom. Observér så flowen. Om det bare så vidt drypper er inngangen til flottørkammeret tett. Det skal nemlig renne en jevn strøm når alt er i orden.

 

For at det ska komme en jevn strøm kan det selvfølgelig være behov for å pumpe på blæra fra bensintanken.

 

En annen test når motoren først har startet, er å se om den vil fortsette å gå i "evig tid" dersom du har lav gass (kanskje ned mot tomgang) mens du samtidig holder høyt trykk på blæra. 



×
×
  • Create New...