Jump to content

Edit History

seilbaaten

seilbaaten

Enig i at et kakk på avtrekkeren bør fungere.
Det er forøvrig undertegnede som har skrevet "bruksanvisningen" på seilbaaten.com som du refererer til i innlegget ditt.  Poenget med at mutteren ikke skulle fjernes var at da slår du på mutteren og ikke enden av akslingen (med fare for å ødelegge gjengene).  Jeg hadde ikke avtrekker når jeg gjorde jobben, og den løsnet greit etter et par "kakk" med hammer.
Lykke til med reparasjon.  Håper det går greit.  Er ikke helga man skal liogge fortøyd i hjemmehavna å skru akkurat nå :-)

Edit:

Ser nå at quantumduck bostedskommune Svalbard.  Jeg har derfor konsultert yr.no, og ser at det er meldt fint vær også der i helga, men ikke like varmt som det er spådd her sør på.  Anyway:  Lykke til og nyt finværet på Svalbard

seilbaaten

seilbaaten

Det er forøvrig undertegnede som har skrevet "bruksanvisningen" på seilbaaten.com som du refererer til i innlegget ditt.  Poenget med at mutteren ikke skulle fjernes var at da slår du på mutteren og ikke enden av akslingen (med fare for å ødelegge gjengene).  Jeg hadde ikke avtrekker når jeg gjorde jobben, og den løsnet greit etter et par "kakk" med hammer.
Lykke til med reparasjon.  Håper det går greit.  Er ikke helga man skal liogge fortøyd i hjemmehavna å skru akkurat nå :-)

seilbaaten

seilbaaten

Det er forøvrig undertegnede som har skrevet "bruksanvisningen" på seilbaaten.com.  Poenget med at mutteren ikke skulle fjernes var at da slår du på mutteren og ikke enden av akslingen (med fare for å ødelegge gjengene).  Jeg hadde ikke avtrekker når jeg gjorde jobben, og den løsnet greit etter et par "kakk" med hammer.

• Create New...