Frodewestnes Startet 30.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2021 Noen som har tips til hva jeg kan sjekke eller event fikse selv før jeg må opp med båten og på verksted. Har en SUZUKI DF80A, med start trøbbel. Den starter ikke får varsel om motorfeil på instrument, varsel er 5 blink så alarm så 3 blink.... Noen tips .... Ja den står i fri :) ,dødmansknapp ute, skiftet plugger, så vidt jeg kan se får den bensin, alle sikringer ok, har strøm ..... Den vil liksom ikke slå inn.... Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 30.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2021 Prøvd med annet batteri? Hva mener du med at den ikke slår inn? Går ikke motoren rundt når du vrir om nøkkelen? Eller går den rundt, men starter ikke? Årsmodell? Innsprøyting eller forgasser? Sitér dette innlegget Link to post
Frodewestnes Svart 30.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2021 Takk for svar... motor går ikke rundt ,prøvd annet batteri (har to i båten) ,2010 modell ,innsprøytings motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.