index Startet 31.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2021 Jeg har noen isolasjonsmatter type svart billig liggeunderlag som jeg må lime fast. Hva anbefales av lim til slike? Jeg lurte på å teste med Biltemas Multibond, vil det fungere? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
pipe Svart 31.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2021 (redigert) Kontaktlim på boks er riktig produkt men det er sikkert flere veier til Rom Redigert 31.Mai.2021 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
trixie2 Svart 31.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2021 Kjøpe Biltema sine med lim, koster kanskje ikke så mye mere. Men du blir ikke kvitt de gamle mattene. ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2021 trixie2 skrev 6 minutter siden: Men du blir ikke kvitt degamle mattene. ? Nei, det var akkurat det! Jeg har 5-6 kvm som jeg skulle blitt kvitt, de tar plass. Dessuten var de gratis, og jeg er svak for sånt...? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hulda Svart 31.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2021 Biltema Multibond Rapid kjører utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2021 Hulda skrev 19 minutter siden: Biltema Multibond Rapid kjører utmerket. Knall! Da blir det den. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Smurph Svart 1.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2021 Holder på å montere lydfelleskum tungplate i motorkassen. Der er produsenten veldig klar på at du skal bruke monteringslim. Spesifikt Sika 221 i dette tilfellet, men dette er et proffprodukt som du ikke får tak i så mange steder og har vel mest med varmebestandighet å gjøre. I motsetning til kontaktlim så "hugger" ikke monteringslim umiddelbart så det er enklere å posisjonere mattene. Dessuten så antar jeg at det kan bli enklere den dagen mattene eventuelt skal fjernes igjen, siden monteringslimet herder til en relativt hard masse som kan slipes, mens kontaktlim blir en seig og klissete masse som er et mareritt å få vekk igjen. Sjekk dokumentarkivet under https://www.maritim.no/lydfelleskum-tungplate-25mm-100x50cm Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.