Martine29 Startet 5.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2021 Jfr bilde så ønsker jeg alle dere ei riktig god helg på sjøen. Det er visstnok to typer med båtfolk, de som har vært på grunn, og de som skal gå på grunn. Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 5.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2021 Tror du glemmer en kategori: De som har gått på grunn og skal gå på grunn igjen :) Vi ligger i bøya og gjør de siste forberedelsene. Så det skal mye til at dette blir helgen vi bryter fartsgrenser eller går på grunn :) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2021 Gutta Boys? Hva med alle jentene som skal ut? Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 5.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2021 Er vel det dummeste ordtak eg har lest. er på det samme nivå som div ting rundt fulle sjøfolk... Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 5.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2021 Captain A skrev 1 time siden: Er vel det dummeste ordtak eg har lest. er på det samme nivå som div ting rundt fulle sjøfolk... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.