alidal Startet 5.Juni.2021 Del på Facebook Startet 5.Juni.2021 Har en Simrad IS 20 vindmåler som ikke viser data på plotter og vindinstrument.... Finner den på nettverklisten på plotter og der oppdateres data både på retning og styrke.. Det fungerte før jeg koblet den fra, men når jeg monterte igjen vises som sagt ikke data annet en i nettverkslisten på plotter. (NSS7 EVO2) Noen som vet hva som må gjøres for å få dette oppå stå igjen? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 5.Juni.2021 Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 Sjekk kildeinstillingne Instillinger, Nettverk, Kilder og så Vind antar jeg, men jeg har aldri hatt en vindmåler. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 6.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2021 Finner den der, men det vises ikke på de andre vindinstrumentene.. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 6.Juni.2021 Del på Facebook Svart 6.Juni.2021 (redigert) Du må velge den som kilde i kildemenyen. Og så må du sørge for at gruppe er satt til Simrad i kildemenyen. Redigert 6.Juni.2021 av abbor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 7.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2021 Måtte ta en "global reset"! Da kom vinddata inn igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Alnie Svart 7.Mai.2022 Del på Facebook Svart 7.Mai.2022 alidal skrev On 7.6.2021 at 10.43: Måtte ta en "global reset"! Da kom vinddata inn igjen! Hej fra Danmark skal den globale reset laves på kortplotteren eller hvor? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 7.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2022 Fra plotter.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.