Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Litt research til meg selv også siden jeg har en slik Mercury-motor. Slipper heldigvis å bytte kamaksel for å få mere effekt, men båten min tåler ikke mere effekt/fart så motoren skal få være i fred inntil videre, er som regel bare 1-2 personer i båten :giggle: 

Glemte Optimax 75/90 som kan omprogrammeres direkte til 110-115 hk. Ikke akkurat 4-takter men ikke helt 2-takt heller, hvis du også vurderer bruktmarkedet.

Teerex

Teerex

Litt research til meg selv også siden jeg har en slik Mercury-motor. Slipper heldigvis å bytte kamaksel for å få mere effekt, men båten min tåler ikke mere effekt/fart så motoren skal få være i fred :giggle:

Glemte Optimax 75/90 som kan omprogrammeres direkte til 110-115 hk. Ikke akkurat 4-takter men ikke helt 2-takt heller, hvis du også vurderer bruktmarkedet.

Teerex

Teerex

Litt research til meg selv også siden jeg har en slik Mercury-motor. Slipper heldigvis å bytte kamaksel for å få mere effekt, men båten min tåler ikke mere effekt så motoren skal få være i fred :giggle:

Teerex

Teerex

Litt research til meg selv også siden jeg har en slik motor. Slipper heldigvis å bytte kamaksel for å få mere effekt, men båten min tåler ikke mere effekt så motoren skal få være i fred :giggle:

Teerex

Teerex

Litt research til meg selv også siden jeg har en slik motor. Slipper heldigvis å bytte kamaksel for å få mere effekt, men båten min tåler ikke mere effekt så motoren skal få være i fred :giggle:

Teerex

Teerex

Litt research til meg selv også siden jeg har en slik motor. Slipper heldigvis å bytte kamaksel for å få mere effekt, men båten min tåler ikke mere effekt så den skal få være i fred :giggle:

• Create New...