Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Det skal jeg være enig i. Men vil det være like effektivt? Hvis man kjører det i tønna, vil det jo sirkulere om og om igjen, men hvis man bruker det i en mikser, vil det jo bare gå tvers igjennom og ut. Jeg klarte faktisk å finne en bruksanvisning til det, og der står det at den skal gå 5 minutter (eller noe sånt), og så stå i noen timer, gå fem minutter til, stå over natta og så gå enda mer. Det vil jo drikke noen flasker når det skal blandes 10-20 %. For ikke å snakke om hvor vanskelig det er å beregne så man ikke bare kaster bort stoffet på en for svak eller sterk blanding.

Mastiff

Mastiff

Det skal jeg være enig i. Men vil det være like effektivt? Hvis man kjører det i tønna, vil det jo sirkulere om og om igjen, men hvis man bruker det i en mikser, vil det jo bare gå tvers igjennom og ut. Jeg klarte faktisk å finne en bruksanvisning til det, og der står det at den skal gå 5 minutter (eller noe sånt), og så stå i noen timer, gå fem minutter til, stå over natta og så gå enda mer. Det vil jo drikke noen flasker når det skal blandes 10-20 %.

Mastiff

Mastiff

Det skal jeg være enig i. Men vil det være like effektivt? Hvis man kjører det i tønna, vil det jo sirkulere om og om igjen, men hvis man bruker det i en mikser, vil det jo bare gå tvers igjennom og ut.

• Create New...