Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Fantino skrev 44 minutter siden:

En gammel men god tråd som viser hvor mye subb en kan få ut med sitronsyre i en balje. Sitronsyre i 25 kg sekk kostet 900-og-noe da jeg kjøpte på FK-butikken. Kan gjerne være et bra alternativ når en trenger mye volum?

@Fantino Jeg har funnet sitronsyre på en FK-butikk i nærheten. Det kommer til å se fjollete ut når jeg kjører men den bak på Blackbirden...fruen har bilen på jobb, så da blir det mc, for dette må jeg ha i dag. Men det sto ikke noe om blandingsforholdet i den du lenket til, ut over at han brukte en halv sekk til det karet, som er ganske vanskelig å gjette størrelsen på. (Og Merc må ha impelleren lavere enn Suzuki, for med antikavitasjonsplata og litt til over vann, ville Suzuki ikke sugd ordentlig ifølge ekspetene).  Hvor mye bør man ha per liter?

Edit: Ser ut som én kilo per ti liter er ansett som passe blanding:

Mastiff

Mastiff

Fantino skrev 23 minutter siden:

En gammel men god tråd som viser hvor mye subb en kan få ut med sitronsyre i en balje. Sitronsyre i 25 kg sekk kostet 900-og-noe da jeg kjøpte på FK-butikken. Kan gjerne være et bra alternativ når en trenger mye volum?

@Fantino Jeg har funnet sitronsyre på en FK-butikk i nærheten. Det kommer til å se fjollete ut når jeg kjører men den bak på Blackbirden...fruen har bilen på jobb, så da blir det mc, for dette må jeg ha i dag. Men det sto ikke noe om blandingsforholdet i den du lenket til, ut over at han brukte en halv sekk til det karet, som er ganske vanskelig å gjette størrelsen på. (Og Merc må ha impelleren lavere enn Suzuki, for med antikavitasjonsplata og litt til over vann, ville Suzuki ikke sugd ordentlig ifølge ekspetene).  Hvor mye bør man ha per liter?

Mastiff

Mastiff

Fantino skrev 20 minutter siden:

@Fantino, jeg har funnet sitronsyre på en FK-butikk i nærheten. Det kommer til å se fjollete ut når jeg kjører men den bak på Blackbirden...fruen har bilen på jobb, så da blir det mc, for dette må jeg ha i dag. Men det sto ikke noe om blandingsforholdet i den du lenket til, ut over at han brukte en halv sekk til det karet, som er ganske vanskelig å gjette størrelsen på. (Og Merc må ha impelleren lavere enn Suzuki, for med antikavitasjonsplata og litt til over vann, ville Suzuki ikke sugd ordentlig ifølge ekspetene).  Hvor mye bør man ha per liter?

• Create New...