Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Ja, jeg har sett det ekstra inntaket for Gardena. Det går jo for så vidt for alle andre motorer også, det er jo bare å tilte den opp så vanninntaket er godt over og så sette på muffene. Men det er bare sulfamin- og sulfamidsyre som står som innhold i databladet, jeg trodde alt skulle stå der. Hva kan det ellers være som er i det?

Mastiff

Mastiff

Ja, jeg har sett det ekstra inntaket for Gardena. Det går jo for så vidt for alle andre motorer også, det er jo bare å tilte den opp så vanninntaket er godt over og så sette på muffene. Men det er bare sulfamin- og sulfamidsyre som står som innhold i databladet, jeg trodde alt skulle stå der. Hva kan det ellers være som er i det?

Men hvis noen klarer å overbevise meg om at jeg kan bruke Salty og dispenser i noen minutter og få like mye effekt som å kjøre i en ganske sterk sitronsyreblanding i en time eller mer, så vil jeg jo selvsagt gjerne slippe unna med minst mulig bry! Vann har jeg allerede lagt ned til båten.

Mastiff

Mastiff

• Create New...