Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

@Fantino Det dukket opp noe jobb, så jeg må utsette prosjektet til i morgen. Men det stemmer, han kjørte mange timer. Det gjør ikke jeg. Jeg kjører den varm og så kanskje en halvtime. Så tar jeg en times pause, kjører den varm igjen og en stund til. Så kjører jeg en spyling med rent vann, lar den stå til i overmorgen og kjører samme runden på orgenen da, så får vi se hva som skjer. Uansett skal båten ut på onsdagen!

Og her har jeg lastet sitronsyre, inni tre søppelsekker inni hverandre, for sikkerhets skyld, bakpå sykkelen. Jeg har kjørt i 180 et par timer av gangen mmed mye mer på sykkelen når jeg og fruen har vært på ukestur i Tyskland! Ser jeg må vaske sykkelen, det var noen dammer på veien, men det gjør jeg ikke med sitronsyre...

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Mastiff

Mastiff

@Fantino Det stemmer, han kjørte mange timer. Det gjør ikke jeg. Jeg kjører den varm og så kanskje en halvtime. Så tar jeg en times pause, kjører den varm igjen og en stund til. Så lar jeg den stå til i morgen og kjører samme runden da, så får vi se hva som skjer. Og her har jeg lastet sitronsyre, inni tre søppelsekker inni hverandre, for sikkerhets skyld, bakpå sykkelen. Jeg har kjørt i 180 et par tiemr av gangen mmed mye mer på sykkelen når jeg og fruen har vært på ukestur til Tyskland! Ser jeg må vaske sykkelen, det var noen dammer på veien, men det gjør jeg ikke med sitronsyre...

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

• Create New...