Mastiff
Den siste kjøringen ga et merkelig resultat. Men den varte bare i 15 minutter, for jeg ruste motoren en god del mer denne siste gangen, så motoren ble fort for varm. Vannet i glasset var iallfall klarerere enn etter første kjøring:
Rent vann til venstre, første kjøring i midten, siste kjøring til høyre. Men det er litt mørkere enn det ser ut til, og det rene vannet er klarere enn det ser ut til. Jeg kan vel si at det ser ut som en svakt grå tåke i syrevannet til høyre.
Til slutt kjørte jeg 15 minutter med muffen og rent vann for å spyle ut, og da hadde jeg også noen solide rusinger. Men det er tydelig at Suzukien piper på varme også når den ikke får nok vanntrykk igjennom seg, for muffen vred seg litt da jeg ruste, og det gikk fem sekunder, så begynte varmelyset å lyse, og den pep. Med en gang jeg satte muffen ordentlig igjen, sluttet det. Sånn ser strålen ut nå, den er klart bedre enn den første strålen etter at jeg hadde satt på denne dysen (som jeg var så dum ikke å fotografere, det er det eneste jeg ikke har dokumentert:
Dunken blir stående der til i morgen, da skal jeg helle syrevannet forsiktig ut og se om det har lagt seg noe bunnfall, så jeg kommer tilbake med bilder av det i morgen, hvis det er noe å snakke om. Her er en video av kontrollstrålen på rundt 1500 omdreininger. Jeg syns ikke det ser galt ut i det hele tatt, så prostataproblemene for Suzukien er forhåpentligvis overstått: