Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Det er iallfall veldig klart at det gjør noe! Det sitter fire anoder i kjølesystemet. Jeg tok bilde inn i hullet til den ene før jeg begynte. Sånn så det ut, med et kanskje 2 mm tykt belegg, kanskje mest salt? Men det hadde iallfall ikke løst seg opp i tidligere ferskvannskjøring med muffe.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Og sånn ser det ut nå. Man skulle tro at jeg hadde vært inne med børste eller noe sånt, men det er bare syra. Det aller meste av belegget er borte, det som er igjen, er nok heller irr. Det sitter iallfall godt fast. Og rust og dritt er også borte fra den stanga som står på tvers for å hindre at anoden går inn i motoren hvis man har vært hjernedød og glemt å skru den fast... :lol:

Alt i alt vil jeg si at dette uten tvil renser opp i systemet!

Mastiff

Mastiff

Det er iallfall veldig klart at det gjør noe! Det sitter fire anoder i kjølesystemet. Jeg tok bilde inn i hullet til den ene før jeg begynte. Sånn så det ut, med et kanskje 2 mm tykt belegg, kanskje mest salt? Men det hadde iallfall ikke løst seg opp i tidligere ferskvannskjøring med muffe.

Og sånn ser det ut nå. Man skulle tro at jeg hadde vært inne med børste eller noe sånt, men det er bare syra. Det aller meste av belegget er borte, det som er igjen, er nok heller irr. Og rust og dritt er også borte fra den stanga som står på tvers for å hindre at anoden går inn i motoren hvis man har vært hjernedød og glemt å skru den fast... :lol:

Alt i alt vil jeg si at dette uten tvil renser opp i systemet!

• Create New...