Fantino
Det så temmelig bra ut ja! Som jeg sa: dette ble det nye referansecaset ? Congrats. Well done!
Så finnes det nok sterkere syrer/blandinger som kan brukes men det kjekke med sitronsyra er at den er såpass snill men likevel brukandes til mye. Flyttet for 2-3 år siden og overtok 3 toaletter der det åpenbart ikke vart spylt mye etter bimmelim. Helt brune i vannlåsen og det satt godt. Prøvde alskens vaskemidler og satt og ventet på tilbakering fra rørlegger etter å ha lagt inn bestilling på 3 stk nye på hans tlf svarer. Så kom jeg på sitronsyra… En gryte kokende syreblanding i hver vannlås (ga f i om de sprakk, dette var last resort) så lå hele belegget som brunhvit grus i vannlåsen etter 10-15 min. Minnet om urinstein i båttoalett. Gryter som ser litt pjuskete ut skinner etter en omgang, osv osv. Har faktisk 25 kg sekken stående på kjøkkenet. ? Ble i sin tid ‘frelst’ da jeg så virkningen under vann på 20 år gamle brønnhoder der pakningsflater skinte etter en omgang med sitronsyrespyling fra ROV’ens backpack.