Faxen Startet 9.November.2005 Del på Facebook Startet 9.November.2005 Hvordan kan jeg sjekke trimplanene mine? Et par ganger i sommer virket det som babord trimplan plutelig ga etter. Ganske guffent i 23 knop, da båten plutelig la seg skarpt over. Kan ikke se lekasjer på slange eller pumpe (hydrauliske). Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Frehau Svart 9.November.2005 Del på Facebook Svart 9.November.2005 Kjøp eller lag deg trimindikatorer, så ser du om det er tilfelle at det ga etter eller ikke, samt at du har full kontroll på hvor du har de. Hvis du ikke har mistet olje, er det kun luft i systemet som kan få de til å svikte, menda ville du nok merket det hele tiden. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Whistler Svart 9.November.2005 Del på Facebook Svart 9.November.2005 Hydrauliske? Sjekk nivå i tanken. La planet stå på topp. Bruk foten og tråkk planet ned til enden av sylinderen. Slipp og planet skal gå tilbake til topp igjen i en jevn (og rask) bevegelse. Tror fremgangsmåten ble beskrevet i en artikkel i Båtmagasinet om båtbesiktigelse, eller så har jeg sett det på et svensk tv-program om en båtbesiktigelsesmann. Det fungerer iallefall utmerket på mine plan. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.