Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Grønnskollingen skrev 22 minutter siden:

Men så har jo folk en tendens til å tro blindt på ting de leser på Internett som støtter opp om deres virkelighetsforståelse.

Nå synes jeg du er virkelig morsom :lol::lol::lol: - personlig bruker jeg internett veldig lite, nyhetene ser jeg på NRK og TV2 + lokalavisa (Moss avis, papirutgaven, fint kryssord der :smiley:), jeg greier å betale regningene mine via nettbank (men liker jeg det???????   NEI :headbang: Det var bedre før når jeg kunne gå i banken med regningene - gjerne i lunsjpausen :lol:) - utover det kan jeg ikke så mye om data og internett (jeg lærte jo til slutt å bruke dette forumet, bare takket være at jeg har kjøpt meg båt :smiley:) - og Donald Trump og hans likesinnede (Charter-Svein, Kari Jaquesson - og QAnon) har jeg ingen forståelse for :wink:

Men hvis det er ok for deg å tro blindt på det du leser på Internett siden du nevner det - så gjerne for meg :smiley:

tom Cognac

tom Cognac

Grønnskollingen skrev 10 minutter siden:

Men så har jo folk en tendens til å tro blindt på ting de leser på Internett som støtter opp om deres virkelighetsforståelse.

Nå synes jeg du er virkelig morsom :lol::lol::lol: - personlig bruker jeg internett veldig lite, nyhetene ser jeg på NRK og TV2 + lokalavisa (Moss avis), jeg greier å betale regningene mine via nettbank (men liker jeg det???????   NEI :headbang: Det var bedre før når jeg kunne gå i banken med regningene - gjerne i lunsjpausen :lol:) - utover det kan jeg ikke så mye om data og internett (jeg lærte jo til slutt å bruke dette forumet, bare takket være at jeg har kjøpt meg båt :smiley:) - og Donald Trump og hans likesinnede (Charter-Svein, Kari Jaquesson - og QAnon) har jeg ingen forståelse for :wink:

Men hvis det er ok for deg å tro blindt på det du leser på Internett siden du nevner det - så gjerne for meg :smiley:

• Create New...