Jump to content

Edit History

ND4SPD

ND4SPD

dude skrev 15 minutter siden:

Dette må da være en god løsning?

De som har egen havn da. det er vel alltids de som ikke har den muligheten.

Kanskje et eksempel til ettertanke for alle de som til stadighet blir krenket av 

alt mellom himmel og jord om de frekventerer ute blant andre folk.

När inga ungar längre finns är allting slut
Vad är det då för mening om man står ut?
Visst har det blivit kaos i tidens lopp
Men så länge det finns ungar så finns det hopp

En båt er for mange som en bobil eller hytte. Alt etter størrelse. Man kjøper seg vanligvis ikke en båt for å tilbringe tiden i den hjemme? Jeg syns at det blir for dumt at de som bryter alle regler skal ødelegge for oss som oppfører oss som båtfolk. Som nevnt har ikke ungene lov til å føre båten en gang, og foreldrene gir blaffen. Når man drar så langt man kan avgårde for å finne stillhet har man en forventning om at folk kan vise litt hensyn til andre. 

Her er et eksempel på irriterende lek som varer i timevis. Jeg har tatt en video fra en utenlandsk bruker som ikke er involvert i denne saken. Han forstyrrer heller ikke noen båter i vidoen. Jeg har valgt å bruke den for å ikke henge ut noen barn. Det er bare kjøringen jeg vil vise. De kjører som i denne videoen bare mellom båter som ligger tett i tett. Gjerne flere båter som kjører sammen også. Det støyer mye mer enn i denne videoen i virkeligheten. 

ND4SPD

ND4SPD

dude skrev 13 minutter siden:

Kanskje et eksempel til ettertanke for alle de som til stadighet blir krenket av 

En båt er for mange som en bobil eller hytte. Alt etter størrelse. Man kjøper seg vanligvis ikke en båt for å tilbringe tiden i den hjemme? Jeg syns at det blir for dumt at de som bryter alle regler skal ødelegge for oss som oppfører oss som båtfolk. Som nevnt har ikke ungene lov til å føre båten en gang, og foreldrene gir blaffen. Når man drar så langt man kan avgårde for å finne stillhet har man en forventning om at folk kan vise litt hensyn til andre. 

Her er et eksempel på irriterende lek som varer i timevis. Jeg har tatt en video fra en utenlandsk bruker som ikke er involvert i denne saken. Han forstyrrer heller ikke noen båter i vidoen. Jeg har valgt å bruke den for å ikke henge ut noen barn. Det er bare kjøringen jeg vil vise. De kjører som i denne videoen bare mellom båter dom ligger tett i tett. Gjerne flere båter også. Det støyer mye mer enn i denne videoen i virkeligheten. 

ND4SPD

ND4SPD

dude skrev 3 minutter siden:

Her er et eksempel på irriterende lek som varer i timevis. Jeg har tatt en video fra en utenlandsk bruker som ikke er involvert i denne saken. Han forstyrrer heller ikke noen båter i vidoen. Jeg har valgt å bruke den for å ikke henge ut noen barn. Det er bare kjøringen jeg vil vise. De kjører som i denne videoen bare mellom båter dom ligger tett i tett. Gjerne flere båter også. Det støyer mye mer enn i denne videoen i virkeligheten. 

https://youtu.be/rF8YuDjN7HI

• Create New...