Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

@Hulda Angående det: Hvor får jeg tak i passende kobberrør? Jeg så ikke det på den siden. Jeg ser jo at den har innvendig diameter på 20 mm, men kan jeg bare gå til en rørlegger og få loddet til et kobberrør med bend i passende lengde og tykkelse? Det blir jo i så fall altfor tjukt for bensinslangen, så jeg må også ha en overgang til riktig tykkelse. Ville kanskje det beste være å føre en slange ned gjennom gjennomføringen og fylle igjen rundt med pakningssement i hele lengden? Jeg har søkt litt og funnet ut at Tec7 ikke tåler bensin.

Mastiff

Mastiff

@Hulda Angående det: Hvor får jeg tak i passende kobberrør? Jeg så ikke det på den siden. Jeg ser jo at den har innvendig diameter på 20 mm, men kan jeg bare gå til en rørlegger og få loddet til et kobberrør med bend i passende lengde og tykkelse? Det blir jo i så fall altfor tjukt for bensinslangen, så jeg må også ha en overgang til riktig tykkelse. Ville kanskje det beste være å føre en slange ned gjennom gjennomføringen og fylle igjen rundt med Tec7 i hele lengden?

Mastiff

Mastiff

@Hulda Angående det: Hvor får jeg tak i passende kobberrør? Jeg så ikke det på den siden. Jeg ser jo at den er beregnet på 16 mm K-rør, men kan jeg bare gå til en rørlegger og få loddet til et kobberrør med bend i passende lengde og tykkelse?

• Create New...