Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

56 her også, men skal vel være fornøyd om jeg er aktiv båtbruker etter fylte 80. Tør ikke ta slikt på forskudd  Alt blir en bonus i disse urolige tider. 

Kjøpte min første egen båt da jeg var 36, så det er jo ikke så lenge siden. Men første gang på båttur var på slutten av 60-tallet, husker ikke mye av det  Men vet at dieselen var fryktelig billig den gangen :smiley: Hadde båtpause hele 90-tallet, dessverre.

Teerex

Teerex

56 her også, men skal vel være fornøyd om jeg er aktiv båtbruker etter fylte 80. Tør ikke ta slikt på forskudd  Alt blir en bonus i disse urolige tider. 

Kjøpte min første egen båt da jeg var 36, så det er jo ikke så lenge siden. Men første gang på båttur var på slutten av 60-tallet, husker ikke mye av det  Men vet at dieselen var fryktelig billig den gangen. Hadde båtpause hele 90-tallet, dessverre.

Teerex

Teerex

56 her også, men skal vel være fornøyd om jeg er aktiv båtbruker etter fylte 80. Tør ikke ta slikt på forskudd :giggle: Alt blir en bonus i disse urolige tider. 

Kjøpte min første egen båt da jeg var 36, så det er jo ikke så lenge siden. Men første gang på båttur var på slutten av 60-tallet, husker ikke mye av det :giggle: Hadde båtpause hele 90-tallet, dessverre.

Teerex

Teerex

56 her også, men skal vel være fornøyd om jeg er aktiv båtbruker etter fylte 80. Tør ikke ta slikt på forskudd :giggle: Alt blir en bonus i disse urolige tider. 

Kjøpte min første egen båt da jeg var 36, så det er jo ikke så lenge siden. Men første gang på båttur var på slutten av 60-tallet, husker ikke mye av det :giggle: Hadde båtpause hele 90-tallet iallefall, dessverre.

• Create New...